مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-29سياسي

تنها فریاد هایی به دل می نشیند که از سیاست زدگی به دور باشد


نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: در مجلس فریادهای بسیاری شنیده می شود اما آن فریادی به دل می نشیند که بدور از سیاست زدگی صدای مردم را به گوش کشور برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی صبح امروز در جمع روسای دانشگاه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اظهار کرد: از اولین روزهای آغاز فعالیت های انقلابی تاکنون که در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، هموطنان بسیاری در دفاع از کشور و انقلاب جان خودشان را از دست دادند تا استقلالی را به هدیه دهند که توان مقابله با زورگویی آمریکا را داشته باشیم و جمهوریت اسلامی را قلباً باور کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات و تعیین سرنوشت مردم بدست خودشان یکی از شاخص نظام مردم سالاری است، گفت: هر شخصی نسبت به جامعه خودش وظیفه ای دارد، از طرف دیگر نمایندگی مجلس قائل به شخص است، یعنی نماینده نمی تواند وظایف خودش را به شخص دیگر تفویض کند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس اضافه کرد: در کنار قانون گذاری یکی از وظایف نماینده مجلس رساندن صدای مردمش به گوش مسئولان کشوری است به همین دلیل در مجلس فریادهای بسیاری شنیده می شود اما تنها آن فریادی به دل می نشیند که به دور از سیاست زدگی صدای مردم را به گوش کشور برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها فریاد هایی به دل می نشیند که از سیاست زدگی به دور باشد

تنها فریاد هایی به دل می نشیند که از سیاست زدگی به دور باشد