مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 08:452020-01-29سياسي

8 دفتر تسهیل گری جدید در خوزستان راه اندازی می شود


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: راه اندازی هشت دفتر جدید تسهیل گری جدید در این استان در دست پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد صادق کریمی کیا پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست هم اندیشی مدیران دفاتر تسهیل گری مناطق حاشیه نشین خوزستان اظهار کرد: ما در خوزستان با توجه به شرایط اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، مرزی و اقلیمی وضعیت خاصی داریم و نسخه هایی که پیچیده می شود باید بر اساس همین شرایط خاص باشد.

وی افزود: هیچکدام از مناطق حاشیه نشین در خوزستان شبیه به هم نیستند و هر کدام شرایط و ویژگی های خاصی دارند و باید راه اندازی و فعالیت دفاتر تسهیل گری را با شناخت آنها نسخه بپیچیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با اشاره به شرایط خاص زیستی و معیشتی ساکنانی مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار در استان یادآور شد: ما با شهروندانی در این مناطق روبه رو هستیم که در این مناطق زندگی می کنند و شرایط خاصی بر آنها حاکم است و نیازمند تقویت رویکرد اعتماد زایی در این مناطق هستیم.

کریمی کیا عنوان کرد: سعی کردیم که مطالبات مردم را به صورت منطقی با دستگاه های بروکراسی دولت مرتبط کنیم تا با پیگیری مشکل را حل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 دفتر تسهیل گری جدید در خوزستان راه اندازی می شود

8 دفتر تسهیل گری جدید در خوزستان راه اندازی می شود