مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 08:102020-01-29سياسي

تشکیل 10 مورد پرونده برای تخلفات انتخاباتی در قوچان


حدود 17 گزارش پیرامون تخلفات و جرائم انتخاباتی به دستگاه قضایی این شهرستان واصل شده که برای 10 مورد آن پرونده تشکیل و تفهیم اتهام صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حجت الاسلام ابوالفضل آذری در پنجمین جلسه ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی در قوچان، با بیان اینکه گزارش های متعددی درزمینه تخلفات انتخاباتی به دستگاه قضایی ارسال شده است، افزود: برای متخلفان قرار سبک نیز صادر شده است.

: وی تاکید کرد: این پرونده ها ثبت نشده و تنها تفهیم اتهام بوده است؛ اما اگر تکرار جرم صورت بگیرد علاوه بر تشکیل پرونده جدید، پرونده قبل نیز در دستور کار رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم پرونده قضایی تشکیل دهیم ابایی وجود ندارد اما بارها اصل پیشگیری مدنظر بوده و در قوانین نیز به آن اشاره شده است.

رییس دادگستری قوچان ادامه داد: متأسفانه بیشترین گزارش ها مربوط به دستگاه های اجرایی بوده که اداره ای به نفع کاندید خاصی فعالیت حمایتی داشته است، اگر فردی با عنوان مسؤولیتی خود تبلیغ انتخاباتی می کند، دیگر ساعت اداری یا غیر اداری ندارد و باید قطعاً برخورد شود.

رییس دادگستری قوچان با یادآوری اینکه در پرونده های تشکیل شده در دستگاه قضایی این شهرستان از هر طیف، گروه سیاسی، جناح و حزبی وجود دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 10 مورد پرونده برای تخلفات انتخاباتی در قوچان

تشکیل 10 مورد پرونده برای تخلفات انتخاباتی در قوچان