مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 08:052020-01-29سياسي

حضرت فاطمه (س) تا آخرین لحظه زندگی، از ولایت دفاع کرد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر این که یکی از مهمترین مسائل جامعه کنونی، اطاعت از رهبر زمان است، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) تا آخرین لحظه در راه دفاع از ولایت حضرت علی (ع) هر مصیبتی را تحمل کرد و منتی هم بر هیچ کسی نگذاشت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر این که یکی از مهمترین مسائل جامعه کنونی، اطاعت از رهبر زمان است، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) تا آخرین لحظه در راه دفاع از ولایت حضرت علی (ع) هر مصیبتی را تحمل کرد و منتی هم بر هیچ کسی نگذاشت.

حجت الاسلام رسول برگی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که دو روایت در خصوص روز شهادت حضرت زهرا(س) وجود دارد، گفت: زبان عربی در گذشته فاقد نقطه بود و کلمات ”تسع (9)” و ”سبع (هفت)” نیز بدون نقطه گذاری به یک معنی ترجمه می شوند.

وی ادامه داد: بر این اساس، حضرت فاطمه (س) در روایتی امده که حضرت(س)، 95 روز پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) به شهادت رسیده و در روایت دیگر گفته شده که ایشان فقط 75 روز پس از رحلت پدر گرامیشان زنده بوده اند که این اختلاف ناشی از ابهام در اعداد تسعین و سبعین است؛ فاصله بین این دو روز به عنوان ایام فاطمیه یا ایام شهادت حضرت فاطمه (س) نامیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت فاطمه (س) تا آخرین لحظه زندگی، از ولایت دفاع کرد

حضرت فاطمه (س) تا آخرین لحظه زندگی، از ولایت دفاع کرد