مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:502020-01-29اقتصادي

سرمایه گذاران بنگلادشی در راه گلستان


تلاش داریم هر چه زودتر در منطقه خواجه نفس بندر ایجاد کنیم و البته از حضور سرمایه گذاران بنگلادشی در این زمینه استقبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان؛ استاندار گلستان در دیدار با اعظم سارکار سفیر کشور بنگلادش در ایران با اشاره موقعیت های سرمایه گذاری در استان گفت: آمادگی حضور سرمایه گذاران بنگلادشی در بندرخواجه نفس و همچنین فعالیت آن ها در حوزه گردشگری گلستان را داریم.

هادی حق شناس افزود: بر اساس توافق با وزیر راه و شهرسازی، بخش دولتی به عنوان فراهم کننده زیرساخت در بندر خواجه نفس فعالیت دارد و از سرمایه گذاران بخش خصوصی دو کشور استقبال می کند.

وی با تاکید بر عزم استان برای تبدیل کردن خواجه نفس به بندر تخصصی چوب و غلات در شمال کشور گفت: هزینه ایجاد یک بندر در جنوب کشور 10 برابر شمال کشور است و ما در خواجه نفس می توانیم با ایجاد عمق 3 تا 4 متری شرایط پهلوگیری کشتی ها را فراهم کنیم، اما در جنوب باید این عمق 12 تا 13 متر باشد.

همچنین در این دیدار سفیر بنگلادش در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شباهت های گلستان و بنگلادش گفت: علی رغم علاقه مندی بخش خصوصی، ما خواهان حمایت های بخش دولتی ایران از سرمایه گذاران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران بنگلادشی در راه گلستان

سرمایه گذاران بنگلادشی در راه گلستان