مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-29بين الملل

10درصد از مشاغل کشور مربوط به حوزه مشاغل خانگی است


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان گفت: در حال حاضر10درصد از مشاغل کشور مربوط به حوزه مشاغل خانگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل سرهنگ پیرجاهد مسئول سازمان بسیج سازندگی استان در جلسه دست اندرکاران مشاغل خانگی در صداوسیمای مرکز اردبیل گفت: در حال حاضر10درصد از مشاغل کشور مربوط به حوزه مشاغل خانگی است در حالی که در کشورهای توسعغه یافته مثل چین این میزان 62درصد و در کره جنوبی نیز 52درصد است.

سرهنگ پیرجاهد از حمایت همه جانبه سازمان بسیج سازندگی از مشاغل خرد وخانگی خبرداد و گفت: این سازمان در حوزه تامین منابع مالی یا همکاری کمیته امداد و در بخش آموزش نیز با همکاری سازمان فنی و حرفه ای توانسته برای جوانان زمینه اشتغال فراهم کند.

مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل هم اعتماد به نفس، اراده قوی وهمت بالای تولید کنندگان حوزه مشاغل خانگی را ستودنی دانست وگفت: در شرایط اقتصادی فعلی سرپا ماندن حتی یک شغل هم برای کشور مهم است و صداوسیمای مرکز اردبیل هم در تلاش است با ساخت برنامه های مختلف و شناساندن تولیدات این حوزه زمینه رونق کسب و کارهای خانگی در استان را فراهم کند.

دشتی مدیر کل کیمته امداد امام خمینی(ره) استان هم در این جلسه گفت: رویکرد کمیته امداد توانمند سازی وخودکفایی افراد تحت پوشش است و به همین منظور کمیته امداد برای ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10درصد از مشاغل کشور مربوط به حوزه مشاغل خانگی است

10درصد از مشاغل کشور مربوط به حوزه مشاغل خانگی است