مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-29سياسي

ثبت 9 وقف جدید قرآنی در سمنان


نیکوکاران استان سمنان امسال 9 وقف در حوزه قرآنی ثبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای استان سمنان ، رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه سمنان گفت: این موقوفات بیش از 15 میلیارد ریال ارزش دارد.

حجت الاسلام روح الله عرفانی افزود: سه موقوفه قرآنی با نیت اجرای برنامه های قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان، اجرای برنامه های قرآنی در بارگاه مطهر امامزاده علی ابن جعفر (ع) سمنان و اجرای فعالیت های قرآنی در شهرستان سمنان وقف شده است.

وی افزود: سه واقف خیراندیش نیز در شهرستان میامی موقوفاتی را با نیت اجرای برنامه های قرآنی در مجتمع خدماتی رفاهی و زائرسرای حضرت علی اکبر (ع) کلاته اسد به ثبت رسانده اند.

عرفانی گفت: در شهرستان دامغان نیز فردی خیر موقوفه ای با نیت تأمین تجهیزات لازم برای مراکز امور قرآنی زیر نظر اوقاف و امور خیریه ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: یک واقف خیراندیش شاهرودی نیز نیت موقوفه خود را تأمین هزینه های جاری و فعالیت های قرآنی و فرهنگی مسجد قلعه حاجی شاهرود قرار داده است.

به گفته وی، یکی از واقفین خیراندیش استان سمنان در شهر بسطام نیز موقوفه ای را با نیت اجرای برنامه های قرآنی با صلاحدید متولی ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 9 وقف جدید قرآنی در سمنان

ثبت 9 وقف جدید قرآنی در سمنان