مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:352020-01-29فرهنگي

«نقد سینما» در «فجر 38» زنده نیست/ تغییر برای کیفیت بیشتر


تهیه کننده برنامه تلویزیونی «نقد سینما» از ضبطی شدن این برنامه سینمایی شبکه پنج سیما در طول جشنواره فیلم فجر خبر داد و دلایل این تصمیم را تشریح کرد.

- تهیه کننده برنامه تلویزیونی نقد سینما از ضبطی شدن این برنامه سینمایی شبکه پنج سیما در طول جشنواره فیلم فجر خبر داد و دلایل این تصمیم را تشریح کرد.

یوسف بچاری تهیه کننده برنامه تلویزیونی نقد سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تولیدی شدن این برنامه در ایام جشنواره فجر تصریح کرد: در تصمیم گیری برای ضبطی شدن ویژه برنامه های زنده مرتبط با جشنواره سی وهشتم فیلم فجر، دو نکته مدنظر بوده است؛ یکی بالا بردن کیفیت برنامه ها است چون برنامه زنده سرعت و شتاب بیشتری نیاز دارد و دیگری فراهم شدن امکان حضور کارشناسان متنوع تر در برنامه که با توجه به زمان پخش برنامه در ساعات قبل از نیمه شب دست مان بازتر است.

وی ادامه داد: در جشنواده فیلم فجر برنامه نقد سینما ساعت 12 و نیم شب روی آنتن می رود و تا دو و نیم یا سه بامداد پخش آن ادامه پیدا می کند.

با توجه به این ساعت پخش، با ترفند ضبطی شدن، می توانیم اشخاص و کارشناسان بیشتری را برای حضور در برنامه با خود همراه داشته باشیم.

بچاری تأکید کرد: البته فاصله زیادی بین ضبط و پخش نیست و صرفاً چند ساعت زودتر برنامه ضبط و برای پخش ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نقد سینما» در «فجر 38» زنده نیست/ تغییر برای کیفیت بیشتر

«نقد سینما» در «فجر 38» زنده نیست/ تغییر برای کیفیت بیشتر