مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:302020-01-29سياسي

ارسال 10 هزار اثر به جشنواره «عبرات»/ اختتامیه سال آینده برگزار می شود


رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به ارسال 10 هزار اثر داخلی و خارجی به دبیرخانه چهارمین دوره جشنواره «عبرات»، از برگزاری اختتامیه این جشنواره در اردیبهشت سال آینده خبر داد.

- حجت الاسلام  حمید احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره عبرات اظهار داشت: این جشنواره امسال در بخش های مختلف برگزار شد که با توجه به اهمیت حضور رسانه ها، امسال برای نخستین بار بخش گزارش نویسی نیز به این سوگواره اضافه شد.

وی از ارسال بیش از 10 هزار اثر داخلی و خارجی به چهارمین جشنواره عبرات خبر داد و افزود: سال گذشته حدود 7 هزار اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که امسال شاهد افزایش آثار ارسالی بودیم به طوری که بیش از 10 هزار اثر به دبیرخانه واصل شد.

رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه به دلیل اختلالات اینترنت زمان ارسال آثار دو بار تمدید شد، گفت: هم اکنون آثار رسیده به چهارمین دوره جشنواره عبرات در مرحله داوری قرار دارد و پس از پایان داوری برگزیدگان معرفی و در مراسمی تجلیل می شوند.

حجت الاسلام احمدی درباره زمان برپایی اختتامیه چهارمین دوره جشنواره عبرات خاطر نشان کرد: قرار بود برترین های این جشنواره اواخر سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 10 هزار اثر به جشنواره «عبرات»/ اختتامیه سال آینده برگزار می شود

ارسال 10 هزار اثر به جشنواره «عبرات»/ اختتامیه سال آینده برگزار می شود