مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:072020-01-29اقتصادي

فرماندار آستارا: دهیاران در زمینه مدیریت پسماند تلاش کنند


حسن رستم زاد غروب سه شنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند در فرمانداری آستارا اظهار کرد: امروزه در جهان از زباله به عنوان طلای کثیف یاد میشود و همه ما باید برای تحقق شعار هر شهروند یک شهردار تلاش کنیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروز از بخشداران، شهرداران و دهیاران خواست نهایت تلاش و همت خود را در جهت پاکیزه نگاه داشتن مناطق شهری و روستایی انجام دهند.

وی اظهار کرد: تعدادی از افراد سودجو به خاطر کاهش زمان و هزینه حمل و نقل، نخاله و پسماند خانگی و ساختمانی را در سطح رودخانه ها، حاشیه جاده و تالاب استیل تخلیه می کنند که ادارات متولی با همکاری دهیاری ها باید در چارچوب قانون با آنها برخورد کنند.

فرماندار آستارا بیان کرد: دفع بهداشتی پسماندهای بیمارستانی، مطب های پزشکان و درمانگاه ها مهم است و این قسمت از زباله ها خطرناکترین نوع زباله در سطح جهان هستند و اگر درست مدیریت نشوند، بیماری و آلودگی های محیطی فراگیر خواهند شد.

رستم زاد ادامه داد: بیش از 80 درصد خانوارهای شهر آستارا در تفکیک زباله از مبدا مشارکت می کنند اما زباله های تولیدی در روستاهای این شهرستان به درستی تفکیک نمی شود.

وی ادامه داد: بخشداران، دهیاران با اجرای کارگاه های آموزشی در مساجد و مدارس به نهادینه کردن فرهنگ تفکیک زباله اقدام کنند و مشارکت و همکاری روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار آستارا: دهیاران در زمینه مدیریت پسماند تلاش کنند

فرماندار آستارا: دهیاران در زمینه مدیریت پسماند تلاش کنند