مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 21:402020-01-28بين الملل

اسرار سقوط هواپیمای نظامی و شوی تبلیغاتی رونمایی از معامله قرن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، روز دوشنبه 27 ژانویه هواپیمای نظامی آمریکا در ولایت غزنی افغانستان سقوط کرد.

ارتش آمریکا پس از گذشت 6 ساعت اعلام کرد که هواپیمای سقوط کرده جت E11A بوده است که برای کنترل ارتباطات رادیویی در ماموریتهای جاسوسی .

- به نظر می رسد واقعیت های سقوط هواپیمای نظامی در افغانستان باید دارای چنان اهمیتی باشد که اطلاع رسانی پیرامون آن موجب تحت الشعاع قرار گرفتن نمایش تبلیغاتی معامله قرن خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، روز دوشنبه 27 ژانویه هواپیمای نظامی آمریکا در ولایت غزنی افغانستان سقوط کرد.

ارتش آمریکا پس از گذشت 6 ساعت اعلام کرد که هواپیمای سقوط کرده جت E11A بوده است که برای کنترل ارتباطات رادیویی در ماموریتهای جاسوسی استفاده می شود و متعلق به نیروی هوایی این کشور است.

در حالی که گروه طالبان از اولین ساعات سقوط این هواپیما با انتشار بیانیه ای مسئولیت هدف قراردادن این هواپیما را که به ادعای این گروه حامل افسران بلند پایه اطلاعاتی سازمان سیا بوده برعهده گرفت اما ارتش آمریکا این ادعا را رد کرد.

سکوت تعجب برانگیز رسانه های غربی در مورد رخداد سقوط هواپیمای نظامی امریکا در افغانستان و انتشار قطره چکانی اطلاعات کم ارزش به نقل از منابع غیر رسمی از ابتدا موجب شکل گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسرار سقوط هواپیمای نظامی و شوی تبلیغاتی رونمایی از معامله قرن

اسرار سقوط هواپیمای نظامی و شوی تبلیغاتی رونمایی از معامله قرن