مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 20:352020-01-28بين الملل

وزارت خارجه انگلیس درباره سفر به فلسطین اشغالی هشدار داد


به دنبال رونمایی از طرح معامله قرن و اوضاع غیرقابل پیش بینی در منطقه، وزارت خارجه انگلیس برای مسافران عازم فلسطین اشغالی و کرانه باختری هشدارهای امنیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال رونمایی از طرح صلح معامله قرن از سوی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، وزارت خارجه انگلیس روز سه شنبه توصیه های مسافرتی برای شهروندان خود که عازم فلسطین اشغالی هستند، صادر کرد.

وزارت خارجه انگلیس در توصیه نامه ای که در وبگاهش  منتشرشده، هشدار داد با توجه به برپایی تظاهرات در کرانه باختری از 28 ژوئن (سه شنبه 8 بهمن) در کرانه باختری در واکنش به رونمایی از معامله قرن، شهروندان باید از حضور در تجمعات و تظاهرات گسترده خودداری کنند.

در بیانیه وزارت خارجه انگلیس نسبت به مسافرت به غزه، مزارع شبعا و قجر در 500 متری مرز با لبنان و اراضی در امتداد مرز با سوریه هشدار صادر شده است.

در این بیانیه همچین آمده است که اوضاع امنیتی در اسراییل و اراضی اشغالی غیر قابل پیش بینی است و می تواند به سرعت به تنش کشیده شود، بنابراین، شهروندان انگلیسی باید با حفظ هوشیاری، نسبت به پیگیری اخبار به روز شده در رسانه های محلی اهتمام ورزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه انگلیس درباره سفر به فلسطین اشغالی هشدار داد

وزارت خارجه انگلیس درباره سفر به فلسطین اشغالی هشدار داد