مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 20:052020-01-28اقتصادي

خودروهای آسیب دیده در آبگرفتگی اخیر خوزستان تعیین تکلیف نشده اند


مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان گفت: خودروهای آسیب دیده ناشی از آبگرفتگی اخیر در شهرهای اهواز و کارون تعیین تکلیف نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهاب رزمی عصر امروز در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان خوزستان اظهار کرد: بر اساس گزارش های دریافتی از دستگاه ها، کار راستی آزمایی و همچنین بررسی عملکرد دستگاه های مختلف را انجام می دهیم.

وی افزود :29 دی ماه سال جاری که کارشناسان از حوزه دشت آزادگان و هویزه بازدید داشتند، آب گرفتگی در زمین های زراعی کشاورزی منجر به اعلام اعتراضات از سوی مردم شده بود.

رزمی ادامه داد: مشکل بعدی نیز تکمیل نشدن پروژه های راه در حوزه شهرستان های شوش، شوشتر، شادگان، باوی و هویزه است که از راه و شهرسازی می خواهیم روند اجرایی شدن پروژه های خود را تسریع کند تا میزان رضایتمندی مردم بیشتر شود.

وی بیان کرد: بیشترین مراجعات مردم اهواز و کارون به حوزه ما یا سامانه 111 بحث خودروهای آسیب دیده از آب گرفتگی است که هیچ تعیین تکلیفی در این خصوص نشده است.

رزمی در پایان گفت: در خصوص زلزله مسجدسلیمان نیز دو هزار بسته در اختیار نهادهای مختلف قرار گرفته که در مواردی نحوه توزیع آن باعث نارضایتی های مردمی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای آسیب دیده در آبگرفتگی اخیر خوزستان تعیین تکلیف نشده اند

خودروهای آسیب دیده در آبگرفتگی اخیر خوزستان تعیین تکلیف نشده اند