مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 19:502020-01-28اقتصادي

یافتن بازارهای خرید جدید با برپایی نمایشگاه توانمندیهای صنعتی


نمایشگاه توانمندی های صنعتی صنایع پایین دستی و بالا دستی صنایع کوچک و متوسط در منطقه بازارهای خرید جدید و هم برای عرضه کردن کیفیت محصولاتمان و تنوع برای یافتن بازارهای خرید جدید برپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، استاندار خوزستان در حاشیه آیین افتتاحیه نهمین نمایشگاه توانمندی های تولیدی صنعتی خدماتی فنی و مهندسی استان خوزستان در منطقه آزاد اروند گفت: خوشبختانه حمایت های ارزشمند منطقه آزاد اروند و شهرک های صنعتی سبب رونق و بازگشت یک سری از واحدهای راکد به چرخه تولید شده و هم اینک این واحدها شرایط خوبی دارند و در حال صادرات محور کردن محصولاتشان هستند هر چند که در حال حاضر نیز برخی از این شرکت ها تولیداتشان را به خارج از کشور صادر می کنند.

غلامرضا شریعتی با اشاره به حضور یک هیات تجاری از عراق در نمایشگاه برای بازدید و اطلاع یافتن از توانمندی های صنعتی و تجاری منطقه افزود: کار بسیار ارزشمندی در قالب نمایشگاه اتفاق افتاده است و در این نمایشگاه 133 واحد تولیدی و صنعتی در فضایی به وسعت 5200 متر مربع تولیداتشان را عرضه کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد واحدهای حاضر در این نمایشگاه نسبت به سال های گذشته بیشتر شده و در سال رونق تولید این کار بارقه امیدی برای مردم و تولید کنندگان و جامعه به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یافتن بازارهای خرید جدید با برپایی نمایشگاه توانمندیهای صنعتی

یافتن بازارهای خرید جدید با برپایی نمایشگاه توانمندیهای صنعتی