مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 19:502020-01-28سياسي

مراسم استقبال مرزدان غرب گیلان از پیکر شهید گمنام +عکس


مرزداران غرب استان گیلان هم زمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس را به آغوش گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، مرزدان غرب استان گیلان امشب پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس را در محل مصلی نماز جمعه این شهرستان به آغوش گرفتند تا با آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام هشت سال جنگ تحمیلی، تجدیدمیثاقی کرده باشند.

مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان آستارا هم زمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس را دورتادور مصلی نماز جمعه می گرداندند، زیر لب فرازی از وصیت نامه شهدا را زمزمه کرده و اشک می ریختند تا شهید گمنام، آن ها در پیشگاه خداوند شفاعت کند.

  به اعتقاد فرمانده سپاه قدس استان گیلان اگر می خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید به وصیت آن ها عمل کنیم و شهدا در وصیت نامه های خود اقشار مختلف جامعه از مسئول گرفته تا بازاری را مخاطب قرار داده و پشتیبان ولایت فقیه بودن خواسته مشترک آن ها از ما است.

  شهدای هشت سال جنگ تحمیلی برای پا برجا ماندن دین مبین اسلام و اعتلای احکام اسلامی در جبهه های حق علیه باطق حضور پیدا کرده و با نثار جان باارزش خود، امنیت مرزهای ایران اسلامی را تضمین کردند تا من و شما اکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم استقبال مرزدان غرب گیلان از پیکر شهید گمنام +عکس

مراسم استقبال مرزدان غرب گیلان از پیکر شهید گمنام +عکس