مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 19:152020-01-28اقتصادي

آسیب شناسی و ارائه راهکار عملی در حوزه صادرات ضروری است


برای رونق صادرات و رفع موانع نیازمند شناسایی آسیب ها و چالش های این بخش و ارائه راهکار عملی با کمک تولیدکنندگان و پارلمان بخش خصوصی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین سه شنبه شب در یکی از شرکت های تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد.

در این جلسه که سعید نبیل رییس سازمان صمت استان قزوین، مهدی بخشنده رییس اتاق بازرگانی استان، مهدی عبدیان رییس اتحادیه صادرکنندگان استان، حسین زکی زاده مدیرکل اقتصادی استانداری قزوین، مجید برزگر معاون سازمان صنعت و رضایی مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین هم حضور داشتند در خصوص هماهنگی برای سفر یک روزه وزیر صنعت به استان و مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تبادل نظر شد.

سعید نبیل در این جلسه اظهار داشت: باور داریم در این شرایط همه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مانند فرماندهان جنگ وارد عرصه تولید شده اند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی بیان کرد: با مشکلات شما صادرکنندگان آشنا هستیم اما بپذیرید که دولت نیز در شرایط سختی قرار دارد و تحریم ها برخی برنامه ها را با چالش مواجه کرده که بدون همراهی شما تولیدکنندگان و صادرکنندگان نمی توان از موانع عبور کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شناسی و ارائه راهکار عملی در حوزه صادرات ضروری است

آسیب شناسی و ارائه راهکار عملی در حوزه صادرات ضروری است