مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 18:302020-01-28اجتماعي

روند افزایش دمای گیلان تا جمعه ادامه دارد


کارشناس هواشناسی گیلان از افزایش چهار تا هشت درجه ای دمای هوا برای روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: روند افزایش دما در ارتفاعات و دامنه ها و جلگه مرکز و شرق استان تا جمعه ادامه دارد.

- ایسنا/گیلان کارشناس هواشناسی گیلان از افزایش چهار تا هشت درجه ای دمای هوا برای روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: روند افزایش دما در ارتفاعات و دامنه ها و جلگه مرکز و شرق استان تا جمعه ادامه دارد.

مازیار غلامی در گفت وگو با ایسنا، از نفوذ جریانات جنوبی به منطقه خبر داد و اظهار کرد: امروز دیلمان، جیرنده و ماسوله به ترتیب با هفت، سه و دو درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقاط استان بودند و دمای هوای رشت در گرم ترین ساعت به 14 درجه سانتی گراد رسید.

وی با بیان اینکه نفوذ جریانات جنوبی به گیلان وزش باد گرم را به دنبال دارد، تصریح کرد: طی امشب و فردا غالبا جریانات پایدار از منطقه عبور می کند.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به وزش باد در ارتفاعات و دامنه ها، گفت: فردا عبور یک جریان موقت ناپایدار از منطقه موجب افزایش ابر و مه صبحگاهی در مناطق جلگه ای می شود، اما در ارتفاعات و دامنه ها جریانات جنوبی است.

غلامی از افزایش چهار تا هشت درجه ای دمای هوا برای روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: برای روزهای پنجشنبه و جمعه انتظار داریم نفوذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایش دمای گیلان تا جمعه ادامه دارد

روند افزایش دمای گیلان تا جمعه ادامه دارد