مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 18:302020-01-28سياسي

نوجوانان و جوانان در راستای افق های انقلاب اسلامی گام بردارند


نماینده ولی فقیه در گیلان بر گام برداشتن نوجوانان و جوانان در راستای افق های روشن انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی درصدد تربیت نیروهای سالم، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان بر گام برداشتن نوجوانان و جوانان در راستای افق های روشن انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی درصدد تربیت نیروهای سالم، قدرتمند، توانمند و آگاه نسبت به دنیای پیرامون خود است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در اجتماع منتخبان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان با عنوان نحن انصارالمهدی(عج) به مناسبت 40 سالگی این اتحادیه که در سالن اجتماعات مصلای رشت برگزار شد، اظهار کرد: دانش آموزان آینده سازان جامعه اسلامی محسوب می شوند و از اینکه در کنار شما قرار دارم بسیار خوشحال هستم.

نماینده ولی فقیه در گیلان حضور در کنار دانش آموزان را فرصت مغتنمی برای انتقال تجربه و مطالبه گری عنوان کرد و افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از دل نظام مقدس جمهوری اسلامی بر آمده و شما سکان داران آینده کشور هستید.

امام جمعه رشت با بیان اینکه افق های آینده کشور بسیار روشن است، تصریح کرد: روشنی افق های آینده کشور برای همه قابل لمس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان و جوانان در راستای افق های انقلاب اسلامی گام بردارند

نوجوانان و جوانان در راستای افق های انقلاب اسلامی گام بردارند