مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 18:102020-01-28اجتماعي

قم در شب شهادت فاطمه زهرا(س) به سوگ نشست


شهر مقدس قم در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) غرق در ماتم و عزا شده و مراسم های سوگواری و عزاداری در جای جای این شهر برپاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در شب شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س)، شهر مقدس قم و بارگاه منور حضرت معصومه(س) که میزبان خیل عظیم عزاداران است غرق در ماتم و عزا شده و مراسم های ویژه عزاداری طی روزهای اخیر در حرم مطهر برپاست.

همزمان با ایام فاطمیه حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) میزبان هزاران نفر از زائران و مجاورانی است از راه های دور و نزدیک راهی این مکان مقدس شده اند تا شهادت مظلومانه ام ابیها(س) را به دخت موسی بن جعفر تسلیت بگویند.

امشب مراسم ویژه عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور زائران و عزاداران در شبستان امام خمینی حرم مطهر برگزار شد و پس از مراسم سخنرانی، مراسم مداحی توسط سیدمهدی سلحشور  برگزار شد و شرکت کنندگان در این مراسم به سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

میعادگاه عاشقان مسجد مقدس جمکران نیز امشب و همزمان با شب چهارشنبه میزبان هزاران نفر از منتظرانی است که از نقاط مختلف کشور راهی این مکان مقدس شده اند تا در مراسم ویژه مسجد جمکران که همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) برپاست شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم در شب شهادت فاطمه زهرا(س) به سوگ نشست

قم در شب شهادت فاطمه زهرا(س) به سوگ نشست