مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 18:052020-01-28سياسي

مراسم یادواره شهدای مرزبانی و شهدای محله خوش سیما در شهرک رجایی برگزار شد


مراسم یادواره شهدای مظلوم مرزبانی و شهدای محله خوش سیما در منطقه شهرک شهید رجایی مشهد با حضور فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، رییس سازمان تبلیغات استان و جمعی از مسوولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مراسم یادواره شهدای مظلوم مرزبانی و شهدای محله خوش سیما در منطقه شهرک شهید رجایی مشهد با حضور اهالی این منطقه، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، معاونان و همرزمان وی، رییس سازمان تبلیغات استان و جمعی از خانواده های معظم شهدا در مسجد و مجتمع فرهنگی حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی خراسان رضوی به عنوان سخنران مراسم به بیان اوصاف حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) پرداخت و عنوان کرد: اخلاق و سیره و روش حضرت فاطمه زهرا و امیرالمومنین به گونه ای بود که تا ابد به عنوان الگو در بین مسلمین خواهد ماند.

حجت الاسلام علیرضا رامیار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سردار سلیمانی با شهادتش دنیا را متحول کرد، او در دوران حیاتش این ایام فاطمیه را مجلس عزا برپا می کرد.

وی در ادامه سخنان خود به ویژگی های حضرت فاطمه پرداخت و ادامه داد: حضرت زهرا(س) یک عابده است، فاطمه، فاطمه شد چون خدا را بندگی کرد و اینقدر عبادت کرد که در محراب عبادت پاهایش متورم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم یادواره شهدای مرزبانی و شهدای محله خوش سیما در شهرک رجایی برگزار شد

مراسم یادواره شهدای مرزبانی و شهدای محله خوش سیما در شهرک رجایی برگزار شد