مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 18:052020-01-28سياسي

حدود 70 شرکت فناور و دانش بنیان صنعتی در منطقه ی آزاد ارس فعالیت می کنند


مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری ارس با بیان این که حدود 70 شرکت فناور و دانش بنیان صنعتی درمنطقه ی آزاد ارس فعالیت می کنند، افزود:حدود 34 شرکت فناور و دانش بنیان نوپا در منطقه آزاد ارس فعالیت می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری ارس با بیان این که حدود 70 شرکت فناور و دانش بنیان صنعتی درمنطقه ی آزاد ارس فعالیت می کنند، افزود:حدود 34 شرکت فناور و دانش بنیان نوپا در منطقه آزاد ارس فعالیت می کنند.

پریسا بهلولی سه شنبه ، 8 بهمن در نشست خبری ، با بیان این که توسعه اقتصاد دانش بنیان جزو منویات مقام معظم رهبری و از اقدامات دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: توسعه ی اقتصاد دانش بنیان در قالب سیاست های کلی برنامه های توسعه ای و بودجه ی سالانه ی کشور و به عنوان یکی از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه ی اقتصاد دانش بنیان توسط منطقه آزاد ارس، گفت: ایجاد مرکز رشد واحدهای فناوری ارس، ایجاد مرکز نوآوری، اختصاص 50 هکتار زمین جهت صادرات و تولید محصولات دانش بنیان، تدوین و اجرای شیوه نامه ی حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها و صنایع خلاق، از جمله اقدامات انجام شده در منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 70 شرکت فناور و دانش بنیان صنعتی در منطقه ی آزاد ارس فعالیت می کنند

حدود 70 شرکت فناور و دانش بنیان صنعتی در منطقه ی آزاد ارس فعالیت می کنند