مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 17:252020-01-28سياسي

ابراز تاسف و انزجار سخنگوی وزارت خارجه از سخنان وزیر خارجه سعودی


سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه با انتقاد شدید از اظهارات اخیر وزیر امور خارجه عربستان اعلام کرد: رژیم عربستان با این حمایت شریک جرم ترامپ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه با انتقاد شدید از اظهارات اخیر وزیر امور خارجه عربستان در مصاحبه با شبکه سی.

ان.

ان تاکید کرد: از آنجایی که عربستان خود را در نقش پدر خوانده داعش و گروه های تروریستی می بیند، می پندارد شهادت فرماندهان محور مقاومت به دست رییس جمهور تروریست آمریکا، منجر به امنیت گروه های تروریستی و دولت های تروریست پرور شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با توصیه به وزیر خارجه سعودی برای مراجعه به کتب مرجع حقوق بین الملل در موضوع دفاع مشروع و رعایت یافته های حقوقی در معنا و مفهوم اصطلاحات از جمله مقوله دفاع مشروع افزود: اینکه وزیر امور خارجه سعودی، با قلب تمامی قوانین محرز بین المللی، یک ترور آشکار را دفاع مشروع می خواند باعث تاسف و انزجار است.

ترور سپهبد شهید سلیمانی، توسط ارتش تروریستی آمریکا در خاک یک کشور دیگر و بدون هماهنگی کشور میزبان و علیه میهمان رسمی آن کشور و یک مقام رسمی خود کشور میزبان، آنهم در فرودگاهی غیرنظامی انجام پذیرفته که به اذعان کشور میزبان، اقدامی خلاف مقررات داخلی عراق و صدالبته خلاف قوانین محرز حقوق بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز تاسف و انزجار سخنگوی وزارت خارجه از سخنان وزیر خارجه سعودی

ابراز تاسف و انزجار سخنگوی وزارت خارجه از سخنان وزیر خارجه سعودی