مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 17:252020-01-28سياسي

مردم مسائل استان را در سامانه کندو مطرح کنند


مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان یزد گفت: دانشجویان و اقشار مختلف مردم می توانند مسائل مختلف استان را در سامانه کندو در قالب طرح شمسا مطرح کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا محمودی، عصر امروز در نشست خبری با بیان اینکه طرح شناسایی مسائل سراسری استان ها (شمسا) توسط بسیج دانشجویی در حال اجراست، اظهار داشت: این طرح در دو بخش تخصصی و عمومی در مرحله اجراست.

وی با بیان اینکه سامانه ای با همین عنوان نیز راه اندازی شده است، افزود: هسته های مسئله یاب در حوزه تخصصی شامل دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا، اساتید، رسانه ها و … مسائل مهم استان را احصاء می کنند و در هسته بخش عمومی نیز مردم می توانند مسائل استان را در سامانه شمسا مطرح کنند.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن و دبیر شورای تبیین مواضع دانشجویی استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: بحث مطالبه گری تخصصی با محوریت اقتصاد مقاومتی پیگیری می شود.

حمیدرضا همتی بیان کرد: زمانی که مسائل و مشکلات در قالب طرح شمسا احصاء شد، به قرارگاه شهید احمدی روشن می رسد و در این مرحله راه حل ها استخراج می شود و در این مرحله اگر مسئولان به سمت حل مشکلات نروند، به سمت مطالبه گری پیش خواهیم رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مسائل استان را در سامانه کندو مطرح کنند

مردم مسائل استان را در سامانه کندو مطرح کنند