مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 17:182020-01-28اقتصادي

380 میلیارد ریال به پروژه های اقتصاد مقاومتی کهگیلویه وبویراحمد ابلاغ شد


معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: هیچ بهانه ای برای واگذار نشدن طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی از سوی دستگاه های اجرایی پذیرفتنی نیست.

سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست امروز اقتصاد مقاومتی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: دستگاه های اجرایی ظرف یک هفته آینده موانع و مشکلات فراروی عدم واگذاری طرح های اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصی را در قالب کمیسیون های ویژه و با همکاری و مشارکت اتاق بازرگانی یاسوج احصا و نسبت به رفع این چالش ها اقدام کنند.

14 طرح ورزشی، 13 طرح گردشگری، هشت طرح آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری، 2 طرح در حوزه علوم پزشکی، هفت طرح در آموزش و پرورش و 2 طرح در حوزه کشاورزی مجموع پروژه هیا مهم اقتصادی قابل واگذاری به بخش خصوصی در کهگیلویه وبویراحمد است.

وی تصریح کرد: برخی مشکلات و موانع که نیازمند پیگیری و رفع آن در سطح ملی و وزارتخانه ها و سازمان های مرکزی در تهران است نیز با همکاری و مساعدت استاندار کهگیلویه وبویراحمد پیگیری خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: از مجموع 49 طرح معرفی شده به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سال جاری 18 طرح ان به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: از میان این 18 طرح نیز سه مورد آن شامل تکمیل جاده ملی پاتاوه – دهدشت ، سد تنگ سرخ بویراحمد و همچنین پتروشیمی گچساران نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

380 میلیارد ریال به پروژه های اقتصاد مقاومتی کهگیلویه وبویراحمد ابلاغ شد

380 میلیارد ریال به پروژه های اقتصاد مقاومتی کهگیلویه وبویراحمد ابلاغ شد