مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 17:152020-01-28سياسي

موسوی: رژیم عربستان شریک جرم ترامپ در ترور سردار سلیمانی است


رژیم عربستان شریک جرم ترامپ در ترور سردار سلیمانی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با انتقاد شدید از اظهارات اخیر وزیر امور خارجه عربستان در مصاحبه با شبکه سی.

ان.

ان تاکید کرد: از آنجایی که عربستان خود را در نقش پدر خوانده داعش و گروه های تروریستی می بیند، می پندارد شهادت فرماندهان محور مقاومت به دست رییس جمهور تروریست آمریکا، منجر به امنیت گروه های تروریستی و دولت های تروریست پرور شده است.

  سخنگوی وزارت امور خارجه با توصیه به وزیر خارجه سعودی برای مراجعه به کتب مرجع حقوق بین الملل در موضوع دفاع مشروع و رعایت یافته های حقوقی در معنا و مفهوم اصطلاحات از جمله مقوله دفاع مشروع افزود: اینکه وزیر امور خارجه سعودی، با قلب تمامی قوانین محرز بین المللی،  یک ترور آشکار را دفاع مشروع می خواند باعث تاسف و انزجار است.

ترور سپهبد شهید سلیمانی، توسط ارتش تروریستی آمریکا در خاک یک کشور دیگر و بدون هماهنگی کشور میزبان و علیه میهمان رسمی آن کشور و یک مقام رسمی خود کشور میزبان، آنهم در فرودگاهی غیرنظامی انجام پذیرفته که به اذعان کشور میزبان، اقدامی خلاف مقررات داخلی عراق و صدالبته خلاف قوانین محرز حقوق بین الملل بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: رژیم عربستان شریک جرم ترامپ در ترور سردار سلیمانی است

موسوی: رژیم عربستان شریک جرم ترامپ در ترور سردار سلیمانی است