مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 16:202020-01-28سياسي

آماده امضاء تفاهم نامه دو جانبه سرمایه گذاری با بنگلادش هستیم


زمینه سرمایه گذاری و مشارکت بنگلادشی ها در ساخت بندرخواجه نفس فراهم است و آماده امضاء تفاهم نامه دوجانبه سرمایه گذاری با بنگلادش هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی حق شناس عصر سه شنبه در دیدار با سفیر بنگلادش اظهار کرد: 6 ماه قبل با سفیر بنگلادش دیدار داشتیم و قول ایجاد بندر دادیم.

وی خطاب به سفیر بنگلادش از آغاز عملیات اجرایی بندر خواجه نفس خبر داد و افزود: هم اکنون زمینه مشارکت سرمایه گذار بنگلادشی در ساخت بندرخواجه نفس با سرمایه گذار ایرانی فراهم است.

استاندار گلستان ادامه داد: همچنین زمینه سرمایه گذاری و ساخت بندر مجزا در خواجه نفس برای سرمایه گذار بنگلادشی را فراهم می کنیم.

وی اضافه کرد: به لحاظ مهندسی سواحل بندر خواجه نفس کمترین موج دریا و رسوب را دارد و با کمترین هزینه و لایروبی امکان پهلوگیری هر نوع کشتی در خواجه نفس فراهم می شود.

وی تصریح کرد: به اعتقاد بنده ظرف دو سه سال آینده بندر خواجه نفس هاب تخته و چوب و غلات می شود و می تواند پنبه مورد نیاز کشور بنگلادش را فراهم کند.

حق شناس خاطرنشان کرد: زمینه توسعه تجارت و همکاری ایران و بنگلادش فراهم است و استانداری گلستان آمادگی امضاء تفاهم نامه دو جانبه برای همکاری و تبادل تجاری با بنگلادش را داراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده امضاء تفاهم نامه دو جانبه سرمایه گذاری با بنگلادش هستیم

آماده امضاء تفاهم نامه دو جانبه سرمایه گذاری با بنگلادش هستیم