مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 16:002020-01-28حوادث

کشف 80 درصدی جرائم فضای مجازی در ایلام


فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به کشف 80 درصدی جرائم فضای مجازی در ایلام گفت: بیش از 15 میلیارد ریال که توسط کلاهبرداران فضای مجازی به سرقت رفته بود به حساب مالباختگان بازگردانده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار نورعلی یاری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افراد سودجو و کلاهبردار با شیوه های مختلف هم چون ارسال پیامک و تماس تلفنی و با وعده برنده شدن در نظرسنجی ها، مسابقات و خریدهای اینترنتی، طعمه های خود را به مقابل دستگاه های خودپرداز می کشانند.

وی با بیان اینکه هدایت افراد به سمت دستگاه های خودپرداز توسط افراد ناشناس به منزله زنگ خطر جدی برای کلاهبرداری اینترنتی و بانکی است، افزود: برداشت های غیر مجاز از حساب های بانکی شهروندان بیشترین فراوانی جرم در فضای مجازی را به خود اختصاص داده است.

سردار یاری در ادامه به کشف 80 درصدی جرائم در فضای مجازی در سطح استان اشاره کرد وگفت: در 10 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 15 میلیارد ریال از وجوه مردم که توسط کلاهبرداران در فضای مجازی به سرقت رفته بود، به حساب آنها بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر استفاده شهروندان از رمز یکبار مصرف پویا به خانواده ها توصیه کرد، مراقب فرزندان خود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 80 درصدی جرائم فضای مجازی در ایلام

کشف 80 درصدی جرائم فضای مجازی در ایلام