مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 15:252020-01-28سياسي

ملایر شهر جهانی مبل و منبت شد/ گامی رو به جلو در حوزه برندسازی


علی مالمیر در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به ظرفیت های این شهرستان در حوزه مبل و منبت اظهار کرد: پیرو پیگیری های انجام شده و پیشنهاد استان همدان به منظور کسب عنوان جهانی شهر مبل و منبت ملایر به شورای جهانی صنایع دستی بعد از اعلام این عنوان به مسوولان این شورا و بازدید از ظرفیت های مبل و منبت این شهرستان نتیجه به پنج قاره ارسال شد و در نهایت ملایر عنوان شهر جهانی مبل و منبت را کسب کرد.

وی افزود: طبق اعلام وزیر میراث فرهنگی، شورای جهانی صنایع دستی به تازگی سه شهر و یک روستای ایران را در فهرست شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی ثبت کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان تأکید کرد: با ثبت این چهار شهر و روستا، تعداد شهرها و روستاهای جهانی ایران در این فهرست از 10 مورد به 14 مورد رسید تا همچنان ایران رتبه اول جهان را از این لحاظ دارا باشد.

وی تصریح کرد: طبق گفته وزیر میراث فرهنگی شیراز از استان فارس به عنوان شهر جهانی صنایع دستی، زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله، ملایر از استان همدان به عنوان شهر جهانی مبل و منبت و روستای قاسم آباد از استان گیلان به عنوان روستای جهانی چادرشب بافی در فهرست شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایر شهر جهانی مبل و منبت شد/ گامی رو به جلو در حوزه برندسازی

ملایر شهر جهانی مبل و منبت شد/ گامی رو به جلو در حوزه برندسازی