مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 15:082020-01-28حوادث

کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی از برنج فروشان بابلسر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه پایگاه خبری پلیس ، سردار سید محمود میرفیضی گفت که دستگیری این کلاهبردار پس از مراجعه تعدادی از شهروندان به مراجع قضایی و انتظامی شهرستان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی سودجو در دستورکار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت .

وی توضیح داد : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را که پس از جلب اعتماد و توجه مال باختگان با ارائه چک های جعلی و تقلبی اقدام به خرید برنج از آنان کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.

سردار میرفیضی گفت که متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 60 فقره کلاهبرداری از شهروندان در مجموع به مبلغ 50 میلیارد ریال اعتراف کرده است .

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، به مردم توصیه کرد: با هوشیاری در برابر معاملات و پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی، زمینه جرم را از شیادان سلب کنند.

آذر ماه امسال هم پلیس مازندران یک کلاهبردار را در شهرستان بابل دستگیر کرده بود که از 48 کشاورز برنجکار به مبلغ 430 میلیارد ریال با چک های جعلی و تقلبی برنج خریداری کرده بود.

طبق آمار سازمان جهاد کشاورزی مازندران حدود 320 هزار خانوار استان به عنوان بهره برداران بخش کشاورزی فالیت دارند که بیشتر آنان شالیکار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی از برنج فروشان بابلسر

کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی از برنج فروشان بابلسر