مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 14:402020-01-28اقتصادي

ابلاغ 38 میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات به 49 طرح در استان


دولت برای 49 طرح قابل واگذاری به بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد، 38 میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات به استان ابلاغ کرده است.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون اقتصادی استانداری این استان در جلسه ستاد اقتصادی مقاومتی استان با بیان اینکه این تعداد طرح مربوط به هشت دستگاه اجرایی است گفت: 14 طرح ورزشی، 13 طرح گردشگری، هشت طرح آب منطقه ای و آب و فاضلاب شهری، دو طرح در حوزه علوم پزشکی، هفت طرح در آموزش و پرورش و دو طرح در حوزه کشاورزی است.

حشمت اله صمیمی دوست با تاکید به اینکه برای واگذاری این طرح ها باید تلاش بیشتری به کار گرفته شود، افزود: دولت برای این تعداد طرح 38 میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات به استان ابلاغ کرده است.

معاون اقتصادی استانداری تاکید کرد با توجه به اهمیت موضوع باید کار ها کارشناسی شده، تخصصی و فنی توسط دستگاه های اجرایی، مدیریت و برنامه ریزی و با همکاری اتاق بازرگانی و سرمایه گذاران بومی انجام شود.

صمیمی دوست با بیان اینکه واگذاری طرح های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی است اضافه کرد: علمی کردن فرآیند واگذاری، برای تسریع در واگذاری این طرح ها باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور اقتصادی استانداری گفت: طرح های هر دستگاه در جلسات کمیسیون مخصوص آن بخش مورد بررسی دقیق قرار می گیرند و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 38 میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات به 49 طرح در استان

ابلاغ 38 میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات به 49 طرح در استان