مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 14:402020-01-28اقتصادي

استفاده از رمز یکبار مصرف از امروز در کلیه شبکه های بانکی اجرایی شده است


دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان گفت: بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی استفاده از رمز یکبار مصرف (رمز پویا) از امروز در کلیه شبکه های بانکی اجرایی شده است.

- دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان گفت: بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی استفاده از رمز یکبار مصرف (رمز پویا) از امروز در کلیه شبکه های بانکی اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، جلیلیان افزود: بر اساس این دستورالعمل و به علت سو استفاده هایی که از رمز های ثابت در خرید های اینترنتی صورت گرفته افراد دیگر نمی توانند از این رمز ها استفاده کنند.

وی اظهار داشت: با این وجود بعضی ازمردم هنوز نتوانسته اند رمز یکبار مصرف کارت های خود را فعال کنند به همین دلیل فرصتی دیگر به این افراد داده شده تا موقتاٌ و صرفا با پذیرش مسئولیت از جانب دارنده کارت تا سقف صد هزار تومان در شبانه روز با رمز ثابت خرید اینترنتی انجام دهند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان گفت: حال که شبکه بانکی این فرصت را فراهم کرده تا دارنده های حساب های بانکی بتوانند با مراجعه به بانک های مربوطه رمز یکبار مصرف را برای خرید اینترنتی در گوشی خود بارگذاری کنند از شهروندان درخواست داریم تا در اسرع وقت نسبت به فعال سازی رمز یک بار مصرف اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از رمز یکبار مصرف از امروز در کلیه شبکه های بانکی اجرایی شده است

استفاده از رمز یکبار مصرف از امروز در کلیه شبکه های بانکی اجرایی شده است