مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 14:402020-01-28پزشكي

پایین بودن «درک خطر» مهمترین دغدغه حیطه سلامت عمومی مردم است


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: مهم ترین مشکلی که امروز در کشور وجود دارد این است که مردم «درک خطر» ندارند و استفاده از کلاه ایمنی و رعایت مسائل ایمنی را با دید فرار از جرائم رانندگی انجام می دهند در حالیکه همین مسائل کوچک .

- پایین بودن درک خطر مهمترین دغدغه حیطه سلامت عمومی مردم است ایسنا/همدان رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: مهم ترین مشکلی که امروز در کشور وجود دارد این است که مردم درک خطر ندارند و استفاده از کلاه ایمنی و رعایت مسائل ایمنی را با دید فرار از جرائم رانندگی انجام می دهند در حالیکه همین مسائل کوچک از جان آنها در بحران های حساس ترافیکی محافظت می کند.

دکتر حبیب معصومی سه شنبه 8 بهمن در کارگاه استانی آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی در همدان، ضمن تقدیر از همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان در برپایی این سمینار اظهار کرد: این همایش برای نخستین بار در کشور برگزار شده است و هدف آن آموزش همکاران اورژانس برای کاهش مخاطرات ترافیکی در مأموریت هاست.

وی تصریح کرد: در حدود 20 سال قبل ناوگان دانشگاه بسیار عظیم تر از این بود، با تغییر سیاست ها و ورود بخش خصوصی فضای حمل و نقل دانشگاه کوچکتر و متمرکزتر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایین بودن «درک خطر» مهمترین دغدغه حیطه سلامت عمومی مردم است

پایین بودن «درک خطر» مهمترین دغدغه حیطه سلامت عمومی مردم است