مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 14:302020-01-28سياسي

ارائه بودجه 99 شهرداری مبتنی بر اولویت های محدود و تحقق پذیر


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از شهرداری و معاونت برنامه ریزی و مالی و اقتصادی شهرداری خواست تا لایحه بودجه سال 99 را الزاماً مبتنی بر اولویت های محدود و تحقق پذیر ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد سالاری در جلسه 4 ساعته خود با مدیران شهری و شورایاران منطقه 7 که به منظور بررسی چالش ها و مشکلات این منطقه برگزار شد، گفت: در صورت رسیدن به یک فهم مشترک در تمام ارکان تصمیم گیری در، بر اکثر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه شورایاران به عنوان تشکل های مردم نهاد و نمایندگان مردم محلات و همچنین دفاتر نوسازی در محلات، بیان کرد: حوزه محلات و شناسایی مشکلات آن ها و در نهایت تهیه اسناد توسعه محلات از جمله موارد بسیار مهمی است که تصمیمات مدیریت شهری و بخصوص کمیسیون شهرسازی و معماری بر آن معطوف شده است.

سالاری ادامه داد: رویکرد اساسی مدیریت شهری در این دوره مبتنی بر حوزه هایی است که در محلات مغفول مانده و نیاز واقعی و اولویت اصلی مردم محلات است و البته این رویکرد اکنون نیز در مناطق مورد استقبال قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری منطقه 7 نیز باید وارد فضای گفتگو شود چراکه تمامی ذی نفعان در فرایند تصمیم گیری ابتدا باید به یک فهم، درک و باور مشترک و اولویت محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بودجه 99 شهرداری مبتنی بر اولویت های محدود و تحقق پذیر

ارائه بودجه 99 شهرداری مبتنی بر اولویت های محدود و تحقق پذیر