مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 14:102020-01-28سياسي

بیش از 700 طرح در دهه فجر در قزوین به بهره برداری می رسد


در دهه فجر بیش از 700 طرح در حوزه های مختلف زیربنایی عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و با اعتباری بالغ بر 9685 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: در دهه فجر بیش از 700 طرح در حوزه های مختلف زیربنایی عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و با اعتباری بالغ بر 9685 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین امروز هشتم بهمن در نشست مطبوعاتی که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد؛ اظهار کرد: امروز به نقطه ای رسیدیم که نقطه اوج کشور است اگرچه چالش هایی وجود دارد اما پس از هر سختی گشایش اتفاق می افتد.

وی با اشاره به اینکه در 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام شده است، ادامه داد: در دهه نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی درگیر جنگ و پس ازآن 8 سال درگیر بازسازی و آثار جنگ بودیم.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه کشور از دهه 80 در مسیر رشد و توسعه گام نهاد، عنوان کرد: در سال های گذشته برای توسعه پایدار گام های خوبی برداشته شد و در حوزه زیربنایی نیز اقدامات قابل توجهی صورت گرفت؛ در جنگ تحمیلی علی رغم اینکه کل سرمایه های کشور درگیر جنگ بود اقدامات خوبی در راستای عمران و آبادانی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 700 طرح در دهه فجر در قزوین به بهره برداری می رسد

بیش از 700 طرح در دهه فجر در قزوین به بهره برداری می رسد