مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 14:002020-01-28ورزشي

امیدواری به افزایش تعداد بانوان ایرانیِ المپیکی


معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم تا در چهار رشته دیگر بانوان ورزشکار سهمیه ورود به المپیک 2020 را کسب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی زاد با اشاره به اهمیت بازی های المپیک برای ورزشکاران کشور های مختلف افزود: المپیک توکیو سی و دومین دوره است که نخبگان ورزشی 206 کشور جهان در 33 رشته ورزشی با یکدیگر رقابت می کنند، در طول برگزاری این رویداد مهم ورزشی، ایران در 2 بخش بانوان و مردان حضور موثری داشته و توانسته است سهم خوبی از این بازی ها داشته باشد.

وی در خصوص المپیک توکیو گفت: در بخش بانوان تاکنون چهار سهمیه المپیک کسب کرده ایم و در پارالمپیک هم 9 بانوی نخبه ورزشی در رشته های تیروکمان، تیراندازی و دوومیدانی توانسته اند جواز ورود به این بازی ها را به دست آورند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ورزشکاران تا خرداد سال آینده فرصت کسب ورودی المپیک را دارند، اظهار امیدواری کرد که ورزشکاران ایران بتوانند در رشته هایی مثل کاراته، تکواندو، دوومیدانی و تنیس روی میز هم با کسب نتایج و رده بندی لازم در این رویداد شایستگی هایشان را به نمایش بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری به افزایش تعداد بانوان ایرانیِ المپیکی

امیدواری به افزایش تعداد بانوان ایرانیِ المپیکی