موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-28سياسي

روز شهادت سردار سلیمانی، روز جهانی مقاومت نامگذاری شد


سیزدهم دی ماه مصادف با روز شهادت سردار سلیمانی در شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز جهانی مقاومت نامگذاری شد که در تقویم کشور ثبت خواهد شد.

- ، سید عباس صالحی در ابتدای این جلسه با اشاره به تشکیل ستاد فوق گفت: هدف از برپایی ستاد این است که با استفاده از وجوه مختلف شخصیت شهید سلیمانی بتوان با هم افزایی و انسجام در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، سینمایی و رسانه ای آثاری خلق کرد که به الگوسازی در مورد این شهید والامقام امیدوار بود.

وی ادامه داد: برای کار در این حوزه ها باید هدف گذاری های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را برنامه ریزی کرد، بخشی از برنامه ها به صورت خودجوش در فاز کوتاه مدت تا چهلم ایشان تولید و یا در حال تولید است، اما باید برنامه های میان مدت را از زمان اربعین شهادت ایشان به مدت یکسال کلید زد و در فاز بلندمدت نیز برنامه هایی برای سالیان طولانی تنظیم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در حوزه سینما می توان فیلم های کوتاه، بلند، مستند و انیمیشن را در قالب برنامه کوتاه مدت مدنظر قرار داد.

همچنین در حوزه ادبیات باید به سمت شعر، مستندنگاری، داستان کوتاه و بلند رفت، در بخش هنری نیز بدون کار سفارشی باید اقدامات را پیش برد، همچنین در حوزه طراحی و لباس می توان سبک زندگی درست را به جامعه تزریق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز شهادت سردار سلیمانی، روز جهانی مقاومت نامگذاری شد

روز شهادت سردار سلیمانی، روز جهانی مقاومت نامگذاری شد