مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:472020-01-28اجتماعي

کاشت 12 هزار درخت میوه در منطقه 9 پایتخت تا 15 اسفند ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه شهرداری منطقه 9، رضا مددی گفت: این طرح از تاریخ 15 دی لغایت 15 اسفندماه در محلات منطقه 9 در حال اجراست و نهال های میوه از جمله انجیر، سیب، هلو، آلو، آلوچه، آلبالو، گردو، خرمالو، سیب و به کاشته می شود.

وی افزود: طرح ملی نهضت درختکاری به همت اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 9 و همکاری واحد 137 در حال اجرا است.

مددی عنوان کرد: به منظور توسعه فرهنگ محیط زیست، اداره فضای سبز منطقه9 نسبت به کاشت نهال رایگان در قالب نهضت درختکاری در باغچه منازل شهروندان اقدام کرده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 9 تاکید کرد که شهروندان می توانند از طریق تماس تلفنی با سامانه 137 یا مراجعه حضوری به مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه9، محل سکونت خود را اعلام کرده تا اکیپ های اجرایی به همراه کارشناس متخصص برای کاشت نهال مناسب در منازل اقدام کنند.

منطقه 9 شهرداری تهران، در غرب شهر تهران قرار دارد و محله های آذری، مهرآباد شمالی و جنوبی، 30 متری جی، یافت آباد، 20 متری شمشیری، 21 متری جی، بلوار استاد معین، تهرانسر و پل ساوه مهمترین محله های این منطقه هستند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 12 هزار درخت میوه در منطقه 9 پایتخت تا 15 اسفند ادامه دارد

کاشت 12 هزار درخت میوه در منطقه 9 پایتخت تا 15 اسفند ادامه دارد