مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:402020-01-28اقتصادي

کولرآبی سلولزی یا کولرآبی پوشالی


چند سالی است که کولرآبی سلولزی به بازار ایران آمده، از این رو به نسبت هزینه های بالای تعویض سلولز نسبت به پوشال، بسیاری از مردم از خرید کولرآبی سلولزی منصرف می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بامین تهویه، با توجه به اینکه گفته می شود کولرآبی سلولزی بهتر از پوشالی است آیا صحیح است یا نه؟ آیا مقدار مصرف آب کولر پوشالی بیشتر از سلولزی است؟ آیا کولر سلولزی محیط را خنک تر می کند؟ کدام کولرآبی محیط را خنک تر می کند؟ کولر آبی سلولزی محیط را خنک تر می کند به این دلیل که در کولر آبی پوشالی تخلخل پوشال ها یکسان نیست و میزان هوای عبوری از روی بستر پوشال در تمامی نقاط مساوی نیست لذا سطح مؤثر برای خنک کاری واقعی نیست.

در کولرآبی سلولزی ضخامت پد بکار رفته جهت خنک کاری بیشتر از پوشال است و چون به صورت صنعتی تولید می شود دارای بلوک های یکسان با تخلخل برابر در نقاط مختلف است لذا هنگامی که پد سلولزی خیس می شود دفرم نمی شود و در تمامی نقاط هوای عبوری از پد سلولزی یکسان است.

ازاین رو سطح تماس پد سلولزی بیشتر از پوشال است.

در بسیاری از دستگاه ها پس از مدتی که از تعویض پوشال کولر آبی می گذرد پوشال ها نشست می کند و بالای دریچه بدون پوشال و باز می ماند لذا بدون مقاومت و تبادل گرما هوا را مستقیماً به داخل محل می فرستند زمانی که بدین صورت پوشال ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولرآبی سلولزی یا کولرآبی پوشالی

کولرآبی سلولزی یا کولرآبی پوشالی