مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:302020-01-28بين الملل

سازمان آزادی بخش فلسطین: تمامی معاهدات با «اسراییل» لغو می شود


عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) با تأکید بر لزوم لغو همه معاهدات این سازمان با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد که طرح موسوم به معامله قرن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، واکنش مسئولان، رهبران و گروه های فلسطینی به طرح ادعایی آمریکا برای صلح بین مردم فلسطین و اشغالگران متجاوز اسراییلی موسوم به معامله قرن همچنان ادامه دارد.

عزام الاحمد عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) تأکید کرد که سران فلسطین تصمیم حساب شده و عملی را در واکنش به طرح معامله قرن اتخاذ خواهند کرد.

الاحمد در گفت وگو با خبرگزاری آناتولی گفت که این تصمیم مسئولان فلسطینی، قابلیت اجرایی خواهد داشت و باعث خواهد شد که آنچه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درباره معامله قرن مطرح کرده، به شکست منتهی شود.

وی تأکید کرد: زمان آن فرا رسیده است که در پاسخ به معامله جعلی آمریکا، تمامی معاهدات بین سازمان آزادی بخش فلسطین و اسراییل لغو شود .

این مسئول فلسطینی خبر داد که پس از اعلام معامله قرن توسط آمریکا، محمود عباس رییس تشکیلات خودگران فلسطین خواستار برگزاری نشستی بین سران این کشور خواهد شد.

الاحمد با تأکید بر اینکه ما بر روی خود و قدرت واقعی مان برای شکست این معامله حساب می کنیم ، تصریح کرد: اجرای معامله قرن از دو سال پیش آغاز شده و علنی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان آزادی بخش فلسطین: تمامی معاهدات با «اسراییل» لغو می شود

سازمان آزادی بخش فلسطین: تمامی معاهدات با «اسراییل» لغو می شود