مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:202020-01-28سياسي

تشکیل 10 پرونده ویژه تخلفات انتخاباتی در قوچان


قریب به 17 گزارش پیرامون تخلفات و جرائم انتخاباتی به دستگاه قضایی این شهرستان واصل شده که برای 10 مورد آن پرونده تشکیل و تفهیم اتهام صورت گرفته است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، حجت الاسلام ابوالفضل آذری ظهر امروز در پنجمین جلسه ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان گفت: دشمن اصلی این ملت و نظام آمریکا و اسراییل بوده و تنها راه اصلی برای نجات نیز اتکا به قدرت الهی و مردم است.

رییس دادگستری قوچان ادامه داد: به طور قطع دشمن، عظمت حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن و پس از آن انتخابات دوم اسفند را مشاهده می کند و مردم در پای صندوق های رأی دوباره حماسه می آفرینند اما در مقابل نیز مسؤولین باید مراقب اظهارنظرهای خود باشند تا موجب دلسردی و ناامیدی نشود.

وی بابیان اینکه گزارش های متعددی درزمینه تخلفات انتخاباتی به دستگاه قضایی ارسال شده است، تصریح کرد: قریب به 17 گزارش پیرامون تخلفات و جرائم انتخاباتی به دستگاه قضایی این شهرستان واصل شده که برای 10 مورد آن پرونده تشکیل و تفهیم اتهام صورت گرفت و قرار سبک نیز صادرشده است.

آذری با تأکید بر این موضوع که این پرونده ها ثبت نشده و تنها تفهیم اتهام بوده است اما اگر تکرار جرم صورت بگیرد علاوه بر تشکیل پرونده جدید، پرونده قبل نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 10 پرونده ویژه تخلفات انتخاباتی در قوچان

تشکیل 10 پرونده ویژه تخلفات انتخاباتی در قوچان