مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:182020-01-28سياسي

کتابسوزی اخیر خدمت به دشمنان اسلام و تشیع است


حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی نورمفیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اقدام ناپسند سوزاندن کتاب، افزود: منطق کتاب سوزی در آموزه‎های دینی و بر اساس تجربه‎های تاریخی آثار بسیار نامطلوبی به دنبال داشته و خواهد داشت.

وی اضافه کرد: اگر باب این روش‎ها آن هم از ناحیه مدعیان دین و به نام دین باز شود باید انتظار عکس العمل‎هایی از این قبیل را در سطح گسترده نسبت به آثار دینی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بدیهی است کسی که ملبس به لباس روحانیت است، اگر بخواهد با توسل به این روش‎ها مخالفت خود را با یک کتاب یا تفکر اعلام کند نه تنها کمکی به نفی و طرد مطالب کتاب نمی‏کند، بلکه حس تنفر و انزجار در مخاطب ایجاد می‎نماید.

نورمفیدی تصریح کرد: با توجه به شیوه‎های رفتاری و گفتاری سلفی‎ها و تکفیری‎ها همچون داعش، هراس و ترس از اسلام و دین داری در میان جمعی از مردم دنیا و تبلیغات صهیونیسم رسانه‎ای رواج پیدا کرده است و این قبیل کارها بر این موج دامن زده و باعث ملکوک شدن چهره نورانی اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و روحانیت پرافتخار شیعه می‎شود.

وی بیان کرد: تفکر مغایرت علم و دین یا تضاد بین آن‎ها که قرن‎ها پیش از ناحیه ارباب کلیسا در مغرب زمین شکل گرفت که بعدها توسط برخی از فیلسوفان غربی همواره به عنوان چماقی بر دین کوفته می‎شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابسوزی اخیر خدمت به دشمنان اسلام و تشیع است

کتابسوزی اخیر خدمت به دشمنان اسلام و تشیع است