مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:102020-01-28اقتصادي

بهره برداری از 23 پروژه ورزشی با اعتبار 115 میلیارد ریالی در دهه فجر سالجاری


مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: در دهه فجر سالجاری 23 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 115 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: در دهه فجر سالجاری 23 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 115 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

محمودرضا امیاری ظهر امروز(هشتم بهمن ماه)، در نشستی خبری، افزود: در دهه فجر سالجاری 23 پروژه شامل چهار سالن ورزشی و 19 چمن مصنوعی روباز با اعتبار 115 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه این پروژه ها در شهرستان های پارسیان، بستک، میناب، قشم، حاجی آباد و بندرعباس هستند، اضافه کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی، مسابقات کشوری و استانی، غبارویی گلزار شهدا، دیدار با پیشکسوتان ورزشی، نشست با جوانان و سمن ها از مهمترین فعالیت های برنامه ریزی شده برای دهه فجر سالجاری است.

امیاری با اشاره به اینکه سالن ورزشی سام و زال قشم در خال حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایت، خاطرنشان کرد: امیدوارم با روند کنونی نیز تا خردادماه سالجاری این پروژه به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه بارندگی های اخیر به پروژه ورزشگاه میناب خساراتی وارد کرد، عنوان کرد: همین موضوع کار ما را سخت کرد اما امیدواریم فاز اول شامل چمن مصنوعی و پیست دوومیدانی به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 23 پروژه ورزشی با اعتبار 115 میلیارد ریالی در دهه فجر سالجاری

بهره برداری از 23 پروژه ورزشی با اعتبار 115 میلیارد ریالی در دهه فجر سالجاری