مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:002020-01-28پزشكي

تردد های مرزی سیستان و بلوچستان با هدف پیشگیری از بیماریها تحت کنترل است


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در فصول مختلف سال و در شرایط حساس شیوع بیماری ویروسی کرونا تردد های مرزی در این استان با هدف پیشگیری از بیماری ها تحت کنترل است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در فصول مختلف سال و در شرایط حساس شیوع بیماری ویروسی کرونا تردد های مرزی در این استان با هدف پیشگیری از بیماری ها تحت کنترل است.

محمد هادی عباسی افزود: با توجه به مرزی بودن استان سیستان و بلوچستان و به منظور پیشگیری از همه گیری بیماری کرونا، ایستگاه مراقبت مرزی که از قبل در گذرگاه میرجاوه وجود داشته طبق دستورالعمل وزارت بهداشت نسبت به بررسی علائم خطر مسافران عبوری و اعلام و ارجاع موارد مشکوک اقدام می کند.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات مهمی که بر اساس ابلاغیه جدید انجام می شود، غربالگری و کنترل مسافرانی است که از کشورهای همسایه وارد استان می شوند که بر این اساس تمامی مسافران در صورتی که تب یا سایر علائم بیماری تنفسی داشته باشند، تحت معاینه و کنترل های بعدی قرار می گیرند.

عباسی ادامه داد: علائم بیماری ویروس کرونا براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، غیراختصاصی بوده و شبیه به سرماخوردگی معمولی است و شامل علائمی مانند تب، سرفه، سردرد، تنگی نفس و غیره می باشد و توصیه می شود تا اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد های مرزی سیستان و بلوچستان با هدف پیشگیری از بیماریها تحت کنترل است

تردد های مرزی سیستان و بلوچستان با هدف پیشگیری از بیماریها تحت کنترل است