مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:362020-01-28حوادث

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری در البرز


رییس پلیس فتا استان از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری با 500 فقره کلاهبرداری به ارزش 20 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ محمد اقبالی با اعلام این خبر گفت: در پی ارسال چندین فقره پرونده مشابه با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب به پلیس فتا استان البرز، تحقیقات اولیه در خصوص چگونگی برداشت از حساب ها به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که برداشت های صورت گرفته، از سوی افرادی حرفه ای صورت گرفته و با مبالغ برداشت شده اقدام به خرید طلا با کارت شناسایی جعلی در استان های مختلف کرده و در حال حاضر تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی هستند.

این مقام انتظامی بیان کرد: بلافاصله فروشگاه هایی که متهمان از آن ها خرید کرده بودند، شناسایی شد اما در تحقیق از مالکان آن سرنخی از هویت دقیق متهمان شناسایی نشد و در مرحله بعد در بررسی پرینت حساب شکات محرز شد که تمامی آن ها از یک میوه فروشی در یکی از شهرهای شمالی کشور خرید کرده اند و در حال حاضر مغازه میوه فروشی تعطیل شده است .

سرهنگ اقبالی گفت: در ادامه ماموران با تلاش های شبانه روزی موفق به شناسایی هویت یکی از متهمان شدند که پس از انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی در استان تهران شناسایی و با دریافت نیابت قضایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری در البرز

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری در البرز