مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:302020-01-28ورزشي

تبلیغات انتخابات باید برنامه محور باشد


استاد دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین با تأکید بر نقش آگاهی مردم در انتخابات گفت: تبلیغات انتخابات باید به سمت برنامه محوری حرکت کند.

- مرکز قزوین، تفضلی، استاد دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز قزوین با تأکید بر اینکه آگاهی مردم در انتخابات بسیار مهم است، گفت: بیشتر تبلیغات انتخابات باید به سمت برنامه محوری برود، باید مردم را آگاه کرد که از رای های منطقه ای، ورزشی و قومیتی پرهیز کنند.

وی افزود: بعد از انتخابات هم اگر نظارتی بر روی رفتار نماینده وجود نداشته باشد او بی اختیار کار های خود را انجام خواهد داد و از سوی دیگر نماینده برای حرف زدن باید امنیت داشته باشد تا در صورت انتقاد مورد تهدید قرار نگیرد.

تفضلی گفت: یکی از مشکلاتی که در انتخابات وجود دارد این است که در جامعه ایران سرنوشت انتخابات در 10 روز مانده به رای گیری مشخص می شود، اما در کشور های اروپایی 6 ماه قبل مشخص شده است.

استاد دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین خاطرنشان کرد: حتی اگر بگوییم که در این جوامع رسانه ها فریبکارند و افکار عمومی را می سازند، اما در واقع خط مشی سیاسی و یک برنامه کلی در نظام آن ها مشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات انتخابات باید برنامه محور باشد

تبلیغات انتخابات باید برنامه محور باشد