مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:302020-01-28اقتصادي

900 شغل در دو پروژه بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری ایجاد شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 900 شغل در دو پروژه بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سهراب رییسی با اشاره به ایجاد اشتغالزایی در استان اظهار داشت: این نهاد برای 303 خانوار به صورت مستقیم و غیرمستقیم در دو پروژه 54و 48 واحدی میثاق زمینه اشتغال 900 نفر ایجاد شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت افزود: سال گذشته از بانک های عامل بیش از 20 میلیارد ریال تسهیلات به قیمت به 147 خانوار در سطح استان پرداخت شده است که این مهم می تواند به عنوان یک حرکت مثبت در راستای تقویت آورده نقدی متقاضی در خرید واحد مسکونی محسوب شود چرا که این تسهیلات بیشتر به خانوارهایی که توان مالی ضعیفی داشته اند پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اشتغالزایی در پروژه های این نهاد ایجاد انگیزه و امید به زندگی در شهرها و روستاهای کوچک را زنده نگه داشته است و این مهم خود یکی از شعارهای اقتصاد مقاومتی می باشد چرا که زنده نگهداشتن شهرهای کوچک و روستاها از شاخص های اقتصاد مقاومتی است.

رییسی ادامه داد: تأمین مسکن که از دغدغه های اصلی هر خانواده محسوب می شود باعث آسایش خاطر خانواده و جلوگیری از مهاجرت بی رویه به شهرهای بزرگ شده و مشکل اصلی متقاضیان مرتفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 شغل در دو پروژه بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری ایجاد شد

900 شغل در دو پروژه بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری ایجاد شد