مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:152020-01-28پزشكي

گرداننده مؤسسه غیرمجاز آموزشی در اردبیل دستگیر شد


مدیر نظارت بر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: گرداننده مؤسسه غیرمجاز آموزشی که اقدام به فریب تعدادی از بانوان جویای کار با وعده استخدام در مؤسسات پزشکی می کرد، - دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روزبه مقدم پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: فرد کلاهبرداری که با ایجاد مؤسسه آموزشی غیرمجاز و با وعده های واهی و کذب در خصوص استخدام در مؤسسات پزشکی و دندانپزشکی دولتی و خصوصی اردبیل و همچنین اعزام متقاضیان به خارج از کشور جهت ادامه تحصیل و گذراندن دوره های تکمیلی آموزشی، اقدام به فریب تعدادی از بانوان جویای کار کرده بود دستگیر شد.

وی افزود: پس از شناسایی این مجرم توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با هماهنگی اداره اماکن نیروی انتظامی و مدیریت حراست دانشگاه، فرد مذکور به مراجع قضایی تحویل داده شده و محل مورد نظر پلمب گردید.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یادآور شد: هرگونه استخدام، ایجاد مؤسسه یا برگزاری دوره های آموزشی در حوزه بهداشت و درمان حتماً باید دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پس از طی مراحل قانونی بوده که بوسیله مراجع ذیصلاح انجام و اطلاع رسانی های لازم از طریق وسایل ارتباط جمعی و رسانه ها صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرداننده مؤسسه غیرمجاز آموزشی در اردبیل دستگیر شد

گرداننده مؤسسه غیرمجاز آموزشی در اردبیل دستگیر شد