مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:102020-01-28اقتصادي

راه اندازی 6 واحد تولیدی تا پایان سال در زنجان


تقسیط و بخشودگی جرائم مالیاتی واحد های تولیدی استان زنجان در 10 ماهه امسال به 728 میلیارد تومان رسیده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛ استاندار زنجان در هفتادمین کارگره تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان با تاکید بر جمع بندی مصوبات گذشته این ستاد گفت: نیاز است مصوبات یک سال گذشته ارزیابی شود تا مصوبات و برنامه ها به سمت عملیاتی تر شدن حرکت کنند.

حقیقی با اشاره به دریافت تسهیلات 120 میلیارد تومانی در چارچوب تبصره 18 استان زنجان گفت: به نسبت جمعیت استان از نرخ دریافت تسهیلات استان زنجان در رتبه 5 کشوری قرار دارد.

وی افزود: در چارچوب تسهیلات رونق تولید امسال 784 میلیارد تومان تسهیلات به واحد های تولیدی اعطا کرده که نشان از عملکرد ستاد تسهیلات استان است.

استاندار زنجان تسهیلات پرداخت شده در 10 ماهه امسال را با 138 هزار فقره بیش از 6 هزار و 215میلیارد تومان عنوان کرد که نشان از رشد 37 درصدی پرداخت تسهیلات در استان است.

وی از افتتاح 6 واحد تولیدی در استان تا پایان سال خبر داد وافزود: باید نحوه عملکرد و وضعیت تولید 11 واحدتولیدی بازگشته به چرخه تولید مورد بررسی قرار گیرند .

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از نزدیک در جریان فعالیت های 4 واحد تولیدی قرار گرفتند و 11 مصوبه در زمینه های تسهیلاتی و قانونی برای تسریع در رونق تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 6 واحد تولیدی تا پایان سال در زنجان

راه اندازی 6 واحد تولیدی تا پایان سال در زنجان