مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:102020-01-28سياسي

رسانه ها باید در درون مردم باشند


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: رسانه در شرایط کنونی باید در درون مردم باشند تا بتوانند اعتمادی را که نیاز یک رسانه است، تقویت کنند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: رسانه در شرایط کنونی باید در درون مردم باشند تا بتوانند اعتمادی را که نیاز یک رسانه است، تقویت کنند.

سیدمحسن لطیفی ظهر امروز در نشست کمیته اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید برکات انقلاب اسلامی را به مردم تبیین کرده و دستاوردهایی را که تا به امروز پس از گذشت چهار دهه به دست آمده است را به درستی اطلاع رسانی کنیم، افزود: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که مردم باید حلاوت و برکات انقلاب اسلامی را بعد از چهل سال لمس کنند.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان امسال نیز همانند سال های گذشته کارهای ارزشمندی را در بخش های مختلف برای ایام الله دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی تدارک دیده است، تصریح کرد: علاوه بر پیش بینی برنامه های تامینی برای این ایام، برنامه های تولیدی نیز برای ایام الله دهه فجر و انتخابات پیش رو تدارک دیده شده تا رسالت سنگین رسانه ملی در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی عملی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها باید در درون مردم باشند

رسانه ها باید در درون مردم باشند