مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:052020-01-28ورزشي

افتتاح 30 طرح محرومیت زدایی همزمان با دهه فجر در آذربایجان غربی


سرهنگ پاسدار تقی نجمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این طرح ها شامل سوله های ورزشی صالحین و نهم دی ، پایگاه های مقاومت و مسکن مددجویان کمیته امداد است که هر کدام جداگانه در شهرهای آذربایجان غربی به بهره برداری می رسند.

وی اظهار داشت: برگزاری آیین کرسی تلاوت، تشکیل میز خدمت در طول دهه فجر، حضور سازمان یافته بسیجیان و پاسداران در نماز جمعه و نیز اجرای برنامه های ویژه دهه فجر در 77 مهد قرآنی بسیج از برنامه هایی است که توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی به مرحله اجرا درمی آید.

وی اضافه کرد: افتتاح 30 پروژه عمرانی، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، نشست های تبیینی و عقیدتی، طرح هر جهادگر یک خدمت با حضور 41 گروه جهادی در مناطق محروم استان و برگزاری همایش زن تمدن ساز را از دیگر برنامه های این دهه مبارک در آذربایجان غربی است.

وی برگزاری یادواره های شهدا در تمام رده ها، مسابقات ورزشی و جشنواره های بومی و محلی، همایش علمای اهل سنت و نیز اعزام 41 گروه پزشکی به مناطق محروم استان را سایر برنامه های این دهه عنوان کرد.

سرهنگ نجمی اضافه کرد: در طول دهه مبارک فجر همچنین آیین اختتامیه جشنواره رهاورد سرزمین نور با محوریت کاروان های راهیان نور شمالغرب کشور نیز برگزار می گردد که از میان 11 هزار اثر و دلنوشته رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 30 طرح محرومیت زدایی همزمان با دهه فجر در آذربایجان غربی

افتتاح 30 طرح محرومیت زدایی همزمان با دهه فجر در آذربایجان غربی